lördag 3 mars 2012







Hemma and want to go back. London är en trevlig stad att vara i. Jag har promenerat på stadens gator och bländats av vackra Harrods varuhus. Nä jag köpte inget. Jag har joggat i Hyde Park. Jag har pilatat i en studio med instruktioner av en engelsk tränare. Tjuvkikade på dom andra och jag har fortfarande träningsvärk så jag gjorde nog rätt. Jag har varit och minglat med kändisar hos Madame Tussauds vaxkabinett. Jag har bott i Notting Hill. Jag har varit i James Olivers ostbutik. Jag har varit på en avbruten Mamma Miamusikal och fått pengarna tillbaka. Jag har sett dinosaurier och 4D film på Naturhistoriska museet.
Och jag har .... .... har haft väldigt väldigt najsigt.

3 kommentarer:

a diary full of love letters sa...

jättefina bilder! både i detta inlägg och det förra :)

Gittan sa...

Tack Idafina!

pyrola sa...

Håller med Ida! Som sagt, det var därifrån hennes ådra kom.