tisdag 17 januari 2012

Alkolås

Någon borde installera alkolås på sin facebooksida. Jo jag är seriös nu efter att ha blivit drabbad av en i mitt tycke onödig personbeskrivning. "Vädigt stort kontroll och maktbehov" blev utfallet om min person. Tydligen skrivet efter vår fest hemma hos mig härom kvällen och måhända var hon fortfarande lite vinrusig. Hm ... visst kan jag strunta i det. Trots allt så måste jag vara den person som känner mig mest. Jag menar 63 år ger en viss erfarenhet. Och jag känner mig inte ha så särskild stor lust att härska över min omgivning. Kontroll ... tja inte vet jag men det är väl inte så tokigt om man åtminstone har koll på vad man gör själv. Men trist är det ändå. 80/20 är fortfarande mitt mått för att må bra. Den här saken tog 10 minuspoäng. Det har jag råd med.

1 kommentar:

pyrola sa...

Noll koll att fibbla med datorn när man är "på lyset". Fyyy vad taskigt gjort! Får säga som jag gjorde som barn angående personens omdöme om dig: "Den som sa det var det".