måndag 8 december 2008

Iskallt

-22 grader. Det är en lämplig termperatur att "frysa" ut en förkylning vilket jag tror jag gjorde i morse. En timmes promenad i den bistra vintermorgonen kan ha gjort susen. Än känns allt bra. Jag tror att man även kan ignorera en förkylning, låtsas att allt är som vanligt. Med andra ord strunta i att må dåligt. Det kan funka det är i alla fall värt att testa.

I dag ska jag baka minst tusen saffransbullar och göra bankärenden och tvätta och städa och laga lunch och.... INTE STRESSA!!!
Tack och lov gör jag allt på arbetstid.

2 kommentarer:

a diary full of love letters sa...

men för tusan kan du göra minst tusen saffransbullar (och längder!!!) tills då jag kommer hem? jag är hemma om typ en vecka och en dag. OM DU STRESSAR SÅ HINNER DU, lovar :)

Gittan sa...

Ok. Jag kopplar på autopiloten.