torsdag 8 september 2011

Klickar

Klick, så var du borta. En hyvensperson avslöjade sig som ohyvens. Klick klick och borta. Praktiskt med facebook. Men ändå .... lite saknad, eller kanske inte.
Förkylningen klickade jag också bort och känner mig nästan kry. I dag ska "Rosa gymet" besökas.
Muskler ska pinas och svetten strömma. Då försvinner de flesta längtor i ett nafs. Längtan efter ungarna är såklart undantagen.
I går var jag inviterad till ett homeparty hos en kollega. Fantastiska undergörande produkter för hud och fötter lanserades som oumbärliga. Det var trevligt, huden och fötterna blev som nya men börsen blev avmagrad. Min sociala träning kostar lite slantar då och då. Mest för att jag är så jädrans väluppfostrad.

2 kommentarer:

pyrola sa...

Jante och Luther.. och Woodstock. Sitter och hackar på axlarna :( Bra att du klickat!

Gittan sa...

Tack Pyrola. Jo det var nog det enda rätta för att behålla självbilden =)